Ch-ch-ch-ch-changes

Och nu har det hänt igen, detta att "makthavarna" ändrar på alltets position:

Jag är van vid att fältet där jag skriver in mina inlägg på bloggen är centrerat, förlagt till mitt på sidan, men nu har det - på grund av en informationsruta från blogg.se - vänsterjusterats. Informationsrutan går inte att stänga ner, och jag måste ställa om mig helt från att rikta blicken rakt fram till att snegla åt vänster. Dessutom kallar hela tiden ett grönfärgat fält på mina båda ögons uppmärksamhet genom att lysa med sin närvaros skarpa kulör. Sådan ter sig min oföränderliga situation.

Nu låter det kanske inte som ett väldigt stort problem, men det är det. Rutiner kollapsar. Blickfånget förändras. Hela ens uppfattning om någontings placering snedvrids, och jag förstår inte hur någon kan tillåtas att genomföra den sortens onödiga - men ack så ödesdigra - omändringar.

Personligen grips jag av en lätt panik. Det kan ta veckor för mig att bli van vid något som detta, och nu är jag osäker på om jag kommer att kunna driva bloggen genom krisen och ut på andra sidan (det som inte dödar, härdar?). Jag lovar dock att försöka, men ber också samtliga 8-10 läsare att hysa en stark oro över Glittersubjektets mentala hälsa fram tills det att problemet är löst.


/Krollsplint, realist-autisten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0