Summan av kardemumman

Så har projektet Försökssubjektet nått sitt slut. Nu är det dags att överblicka, utvärdera och fastställa resultatet, vilket var menat att utgöra en milstolpe på vägen mot total acceptans, tolerans och slutligen fred på hela jorden... eh, ja. Visst är det en fin tanke, men i ärlighetens namn så gick hela "experimentet" ut på att jag själv skulle få visa upp min fallenhet för att imitera och anamma olika sorters skrivstilar och samtidigt få en bättre vetskap om mina konkurrenters - det vill säga alla bloggar utom min egen - metoder för att locka läsare.

I vilket fall som helst så är det upp till er 6-12 läsare att avgöra vilken av de sju beprövade stilarna som verkar bäst lämpad för Glittersubjektets framtid. Den genre som uppskattas mest ska bli den genre efter vilken vi rättar oss, och varje inlägg ska präglas av skrivsättet i fråga, både vad det gäller form och innehåll. På Glittersubjektet kämpar vi för demokrati och rättvishet och sätter det fria valet framför allt annat.













... trodde ni det eller? Jag skriver som jag vill!







/Krollsplint med kollegor


Kommentarer
Postat av: Linnea

Din blogg är genialisk!

2011-08-10 @ 13:00:05
Postat av: Krollsplint

Man bockar och tackar!

2011-08-10 @ 19:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0