Försökssubjektet: Dag 6




Var ute på stan idag klädd i min korta lila klänning, knallblåa leopardtights Palestina sjal o knallrött läppstift, min vanliga stil ni vet, sådär lite tuff o utmanande som jag gillar att vara!! ;) så gick jag förbi några fjortis tjejer och fick såklart VÄRSTA konstiga blickarna... jag såg liksom hur dom tittade på mej o fnissade. Så himmla typiskt sånna tjejer och jag undrar vrför dom inte bara kan lämna en ifred?! Sköt era egna business girls!!!

Men jag har lärt mig att inte bry mig om sånt... förut när jag var mindre kunde jag bli värsta lessen om nån kolla snett på mej, men sen insåg jag att det bara är och strunta i dom!! De är faktiskt mest synd om såna tjejer, helt blonderade o uppsminkade utan att kunna tänka en själv ständig tanke...

Jag tycker det viktigaste som finns är att man vågar vara sej själv!!! Stå ut från mängden o ha sin egen personliga stil, inte bara flyta med strömen som alla andra!! Jag vågar vara annorlunda och får ta en massa skit för de, det är svårt och bli aceppterad för den man är men man måste stå på sej o inte falla för grupp trycket! Kom igen, våga vara unika!! Alla är vackra på insidan, alla är speciella o förtjänar att acepteras som dom är!!! :D 


/Krollsplint går sin egna väg med väldigt många utropstecken


Kommentarer
Postat av: Krollsplint (undercover)

(Ledtrådskommentaren:)

Wow, du skriver så himmla bra, precis så är de!! Man måste våga stå ut från männgden... det är modigt av dej att våga va dej själv, du skämms inte för den du är. You go girl!! :D

2011-08-07 @ 12:13:18
Postat av: fanny

typiskt bloggare ;) gäller speciellt emo-stilen har jag märkt.

2011-09-04 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0